Arbejdsglæde

Da Ihsan Barut grundlagde BarutRen, var det ikke kun med et ønske om at lave et stærkt rengøringsfirma, men også om at skabe en arbejdsplads i topklasse. En virksomhed hvor man husker, at der er sammenhæng mellem medarbejdernes trivsel og kundernes tilfredshed.

Ren logik

Det er ganske enkelt: Når man har gode arbejdsvilkår og en chef, der interesserer sig for, hvordan man udfører sit arbejde, så er man lige en tand mere omhyggelig med det.
Vi har da også flere gange oplevet, at vores kunder er blevet så tilfredse med vores medarbejdere, at de selv har ansat dem. Det er vi kun glade for – det er svært at få en større anerkendelse.

De bedste vilkår

Rengøring kan være hårdt fysisk arbejde, og derfor lægger BarutRen meget vægt på, at medarbejderne ikke bliver slidt ned. Det er for eksempel grunden til, at alle ansatte i BarutRen er på deltid. Lønnen og andre grundvilkår er blandt de bedste i branchen, og det er en af grundene til, at BarutRen efterhånden har mange medarbejdere, der har været i firmaet i årevis. På den måde opsamles erfaring og faglig viden, og det kan vores kunder mærke, når de møder på arbejde til skinnende rene kontorer.

 

 

“Jeg har arbejdet hos BarutRen siden 2005, og jeg er stadig glad for det. Ihsan tager sig altid tid til at hjælpe og forklare, hvis der er noget, jeg er i tvivl om, og det er meget vigtigt for mig. Jeg kan godt lide, at jeg selv har indflydelse på mit arbejde, og jeg er meget tilfreds med min løn, så jeg bliver her sikkert mange år endnu.”

– Abdullo T. Orifjonov

“BarutRen sørger altid for, at de redskaber, vi arbejder med, er nye og 100 procent i orden – det er vigtigt, hvis man vil undgå at blive slidt op af rengøring. Og det er ikke kun det fysiske arbejdsmiljø, som BarutRen går op i. Der er en tryg stemning, hvor man ikke er bange for at gå til direktøren med noget, og det sætter jeg pris på. Jeg har været i andre rengøringsfirmaer, og det er bestemt ikke en selvfølge.”

– Diana Rieder

 

“Jeg går meget op i detaljer, så når jeg er færdig med den generelle rengøring, så ser jeg lige, om der er behov for lidt ekstra. Derfor gør det mig også glad, når folk kan se, at arbejdet er gjort godt, og roser mig for det. Jeg føler mig tryg i mit arbejde, og derfor kan jeg nemt bede min chef om hjælp, hvis der skulle opstå et problem.”

– Joseph Mwarabu Matui Mogitu

“Jeg har tidligere arbejdet nogle steder, hvor jeg ikke synes, der blev taget så meget hensyn til, at det altså er mennesker, der gør rent. Det er anderledes hos BarutRen – der er en meget stille og rolig stemning, og der er plads til, at man kan være sig selv. Derfor er jeg også blevet rigtig glad for at være her.”

– Chanphen “Pen” Chanthaduang

 

“Jeg startede med at gøre rent og pudse vinduer hos BarutRen, men fordi jeg har en uddannelse i erhvervsøkonomi og markedsføring, arbejder jeg nu som manager. Det er én af de gode ting ved BarutRen – at man har mulighed for at udvikle sig og få nye opgaver. Jeg har meget dialog med de ansatte i hverdagen, og vi taler løbende om, hvordan vi kan forbedre arbejdet – både så kvaliteten hele tiden bliver højere, og så medarbejderne ikke belastes fysisk.”

– Arturas Sadauskas

 

 

fbfbinintwtw