Services

KONTORRENGØRING

By 19. oktober 2018 No Comments

KONTORRENGØRING

Ring 28 78 20 26Kontakt os

VI HOLDER STYR PÅ RENGØRINGEN

Et beskidt og rodet kontormiljø skaber irritation og kan i længeden være sundhedsskadeligt for dine medarbejdere. Hos Barutren går vi derfor meget op i at skabe skinnende, rene kontorer, der kan forbedre arbejdsglæden og -miljøet. Vi tilbyder derfor kontorrengøring i topklasse.
Som kunde hos os får du mange forskellige fordele. Med vores kontorrengøring i Aarhus tilbyder vi blandt andet totalløsninger, så du kan få flere rengøringsløsninger i én samlet pakke.
BRED VIFTE AF RENGØRINGSMULIGHEDER

Med kontorrengøring hos os fra Barutren tilbyder vi en bred vifte af rengøringsløsninger til dig.

GENEREL RENGØRING

At dit kontor ser præsentabelt ud er, udover dine medarbejderes velvære, også vigtigt, hvis eventuelle kunder kommer forbi. Vi foretager derfor generel rengøring, hvor vi sørger for skinnende rene kontorer, toiletter, køkkener og mere til, alt efter hvilke behov dit kontor har. Kontakt os og få et tilbud på kontorrengøring i Aarhus og omegn.

PERSIENNE- OG GARDINRENS

Det er de små detaljer, der giver hele helhedsindtrykket. Derfor går vi op i, at alle afkroge af dit kontor bliver rengjort. Vi tilbyder derfor også persienne og gardinrens, så unødigt støv kan komme væk fra dit kontor.

EDB-RENS

Computerudstyr er kendt for at være en snedig bakterieindehaver med usynlige, men virksomme bakterier. For at undgå syge medarbejdere tilbyder vi derfor rens af dit edb-udstyr, så uvelkomne bakterier kan udryddes.

GULVSERVICE

Du kan i din rengøring også tilføje gulvservice i form af eksempelvis tæpperens til dit kontor, så kaffepletter og andet snavs kan komme væk.

HYGIEJNESERVICE

Vi tilbyder også hygiejneservice, hvor vi kan sørge for at levere toiletpapir og andre hygiejneartikler samt stå for rengøring af håndklæder og lignende. Hos Barutren går vi nemlig aldrig ned på omfattende service.

Kontorrengøring i Aarhus og omegn

Hos BarutRen er vi specialister i rengøring i alverdens afskygninger. Vi har en rendyrket passion for netop rengøring, og derfor tilbyder vi også mange forskellige typer rengøring i Aarhus og omegn. Herunder naturligvis kontorrengøring i Aarhus for både mellemstore og store virksomheder. Vi kan desuden tilbyde totalløsninger til diverse former for erhverv.

Vi går til enhver opgave med udpræget professionalisme og altid med et smil på læben. Derfor kan du også forvente god, personlig og professionel service, når du vælger os som rengøringsfirma i Aarhus. Vi går aldrig på kompromis med kvaliteten af hverken vores service eller vores slutresultater.

 

Et pletfrit resultat med god samvittighed

Førsteprioriteten for os er naturligvis at levere et på alle måder pletfrit resultat. Der skal ganske enkelt ikke være noget at sætte en finger på, når du får os til at varetage kontorrengøringen i Aarhus. Vi skræddersyer løsningen til den enkelte virksomhed, og dermed kan vi naturligvis også skræddersy en løsning til lige netop din.

En af vores andre hovedprioriteter er at være foregangsmænd inden for miljøvenlig rengøring. Vi gør derfor vores absolut ypperste for at sætte så lille et aftryk på miljøet som overhovedet muligt med vores rengøring. Ønsker du og din virksomhed også at begrænse jeres negative indflydelse på miljøet, er vi altså det oplagte valg, når der skal klares kontorrengøring i Aarhus.

Samtidig er du ved at vælge os med til at gøre en forskel for andre mennesker. Vi støtter nemlig diverse godtgørende projekter rundt omkring i verden. Dermed kan du blot med din kontorrengøring være med til at skabe et bedre liv for andre. Dét er ren win-win.

 

Optimér arbejdsmiljøet med grundig kontorrengøring

Der er mange gode grunde til at prioritere en grundig kontorrengøring. Naturligvis har det den fordel, at det skaber et mere behageligt arbejdsmiljø, at der er rent og ryddeligt omkring én. Derudover har det også nogle sundhedsmæssige fordele både på kort og på lang sigt, som det er værd at tage højde for.

Samler der sig meget støv og mange bakterier på kontoret, skabes der et dårligt indeklima. Det kan føre til generelt ubehag hos de ansatte, hvilket naturligvis skader arbejdsmiljøet. Derudover kan et dårligt indeklima også føre til flere sygedage hos de ansatte, hvilket selvfølgelig heller ikke er ønskværdigt.

Vil du gerne sikre et godt og sundt arbejdsmiljø, er det derfor værd at sætte ind med effektiv og grundig kontorrengøring i Aarhus. Heldigvis klarer vi det hellere end gerne for jer, og dermed bliver det en smal sag at optimere indeklimaet og arbejdsmiljøet på kontoret i Aarhus.

 

Kontakt os for et uforpligtende tilbud på kontorrengøring i Aarhus og omegn

Er du interesseret i kontorrengøring i Aarhus eller omegn? Så kontakt os endelig, så vi kan tage en uforpligtende snak om dine muligheder. Vi kommer naturligvis også gerne med et tilbud på netop din opgave afhængigt af dens omfang samt af dine ønsker og præferencer.

Ved at overlade kontorrengøringen til fagfolk, kan I koncentrere jer helt og holdent om det, I er gode til. Så tager vi os af den del, som vi er gode til – nemlig rengøring.

HOS OS ER DU MED TIL AT HJÆLPE ANDRE

Vi går højt op i at skabe værdi for andre. Vi donerer derfor hvert år 2,5% af vores overskud til steder rundt i verden og i Danmark, der mangler en hjælpende hånd. Vi har i årenes løb blandt andet støttet Røde Kors og jordskælvsramte i Haiti. Vi går også meget op i lokalsport og støtter derfor også flere lokale sportsklubber i Aarhus. Som kunde hos BarutRen er du med til at støtte gode formål.

SKRÆDDERSYEDE TOTALLØSNINGER

Vi er specialister i at sammensætte totalløsninger, der kan skræddersys efter dine særlige behov. Totalløsningerne kan ændres løbende, hvis nogle behov ændrer sig, eller nye opstår. Med en totalløsning får du som kunde mange fordele i rengøring af dit kontor.

For det første skal du kun forholde dig til én leverandør, hvilket sparer tid for dig. På den måde kan vi nemlig varetage de opgaver, forskellige leverandører plejer at forvalte. Vi tilbyder nemlig en bred vifte af rengørings- og vedligeholdsopgaver.

For det andet får du en fast kontaktperson, der tilknyttes til din virksomhed. Med en fast kontaktperson kan vi være mere fleksible, da kontaktpersonen kender din virksomhed og dets behov.

For det tredje sparer du penge, da vi ved at lave et samlet indkøb kan give dig kontorrengøring til en god pris. Med rengøring af kontorer hos os er du derfor godt på vej.

FIRE GODE GRUNDE TIL AT VÆLGE BARUTREN

Der er flere gode grunde til, at du skal vælge os til din kontorrengøring. Med Barutren får du nemlig flere gode fordele.

Du får en god og tryg opstart, da vi investerer i langvarige kundeforhold. Det er derfor vigtigt for os, at vi kommer godt fra start, hvor vi får et indblik i dit behov, så vi kan gøre servicen helt i top. Du får derfor garanti for gode kunderelationer hos os.

Du får en fast medarbejder tilknyttet, der kommer og rengør dit kontor. Det gør nemlig arbejdet hurtigere, når det udføres af en, der kender til de rum, der skal rengøres. Derudover skaber det tryghed med et kendt ansigt, når den samme kommer hver gang.

Du får regelmæssige kontrolbesøg, hvor vi kommer forbi til en snak for at sikre os, at alt er, som det skal være. På den måde kan vi sikre, at kvaliteten er i top, og at du er tilfreds med det arbejde, der bliver gjort. Ved at foretage løbende opfølgninger sikres det samtidig, at vi kan komme eventuelle ændringer i forkøbet.

Du får kontorrengøring til en god pris hos Barutren. Du er derfor mere end velkommen til at ringe til os på 28 78 20 26 eller at sende os en e-mail på info@barutren.dk. Så kommer vi med et godt tilbud til dig.

FORBEDRET MILJØ MED MILJØVENLIGE PRODUKTER

Vi køber derfor altid de mindst miljøskadelige produkter på markedet, hvor vi i høj grad anvender produkter fra Astma og Allergi-forbundets Free-serie.

Derudover holder vi øje med vores ressourceforbrug, så vi kan undgå et overforbrug af blandt andet papir, plast og vand.

Vi anvender altid doseringsflasker, så vi undgår at bruge unødig rengøringsmiddel, og vi anvender så vidt muligt miljørigtige maskiner, der giver et reduceret forbrug af rengøringsmidler og vand. Derudover er maskinerne ergonomisk gode for vores medarbejdere, de sikrer gode arbejdsstillinger. Læs mere om vores miljøpolitik her.

GOD SERVICE KRÆVER GLADE MEDARBEJDERE

Hos Barutren ved vi, at glade medarbejdere skaber et forbedret arbejdsmiljø, der er med til at sikre en høj kvalitet. Vi gør derfor meget for, at vores medarbejdere trives i arbejdet.

Det er grunden til, at alle vores medarbejdere eksempelvis er ansatte på deltid, da rengøring kan være et slidsomt arbejde i længden. Derudover er grundvilkårene og lønnen til vores medarbejdere nogle af de bedste i branchen.

Da Barutren blev grundlagt, var det nemlig ikke kun en mission at skabe en god virksomhed, men også at skabe en god arbejdsplads for medarbejderne. Med vores arbejdsmodel sikrer vi derfor arbejdsudførelse i topklasse, da vi kan se en sammenhæng mellem medarbejdernes velvære og kundernes tilfredshed.